https://www.pentapostagma.gr/kosmos/7008130_agkyra-pekino-tha-mas-hrimatodotisei-gia-kanali-tis-konstantinoypolis
——–
Νέες εξελίξεις έρχονται στο φαραωνικών διαστάσεων σχέδιο Ερντογάν για το περιβόητο Κανάλι της Κωνσταντινούπολης, καθώς η Ολλανδία, το Βέλγιο και η Κίνα ενδιαφέρονται για το Κανάλι της Κωνσταντινούπολης.
Αυτό δήλωσε ο Τούρκος υπουργός Μεταφορών A. Karaismailoğlu, ο οποίος τόνισε ότι, "δεν υπάρχει πρόβλημα πλέον με την χρηματοδότηση". Το θέμα τέθηκε μετά την αδυναμία ορισμένων τουρκικών τραπεζών να δώσουν τα χρήματα για το τεράστιο αυτό έργο στο καθεστώς Ερντογάν.«Δεν υπάρχει πλέον πρόβλημα με τη χρηματοδότηση. Τέσσερις χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ολλανδίας, του Βελγίου, της Κίνας και της Ρωσίας, ενδιαφέρονται για το έργο. Ωστόσο, θα το υλοποιήσουμε με τοπικές εταιρείες", δήλωσε ο Karaismailoğlu.
Ο ίδιος απάντησε στις ερωτήσεις Τούρκων δημοσιογράφων, λέγοντας ότι θα κατασκευαστούν έξι γέφυρες στο έργο αυτό, ενώ τα θεμέλια θα τεθούν από τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν τον Ιούνιο. "Το 2021 θα είναι μια σημαντική χρονιά για το Κανάλι της Κωνσταντινούπολης. Στόχος μας είναι να εξετάσουμε τις προσφορές και να ξεκινήσουμε τα έργα μας με πλήρη ταχύτητα. Πρόκειται για ένα εναλλακτικό κανάλι στον Βόσπορο”, κατέληξε μεταξύ άλλων ο ίδιος.
Το ζήτημα όμως της εμπλοκής των Κινέζων, μας δείχνει ένα σχεδιασμό που αφορά το δρόμο του Μεταξιού, αλλά παραμέτρους που έχουν να κάνουν με την Μαύρη Θάλασσα.
Ένας κοινός άξονας Κίνας-Τουρκίας σε γεωπολιτικό και αμυντικό επίπεδο μελλοντικά, θα μπορούσε να εξηγήσει αυτήν την κίνηση. Αν παρακαμφθεί η σύμβαση του Μοντρέ, η Μαύρη Θάλασσα θα μετατραπεί σε μια θάλασσα στην οποία δεν θα επιτρέπεται η διέλευση σε κανέναν άλλο, διότι θα κυριαρχούν σε αυτήν τα πολεμικά πλοία της συμμαχίας Πεκίνου-Άγκυρας-.
Τότε όμως, ο ρόλος και το πολιτικό βάρος της Τουρκίας θα αυξηθεί άμεσα και υπέρμετρα. Η Άγκυρα θα ελέγχει τους πάντες στην περιοχή, ενώ τα χρήματα διέλευσης θα αποφέρουν τεράστια κέρδη στην κοινοπραξία που θα το κατασκευάσει και εδώ ίσως να κρύβεται η αλήθεια.
Πρόκειται για ένα κανάλι μήκους 43 χιλιομέτρων με προκαταρκτικό κόστος10 δισεκατομμυρίων δολαρίων (σύμφωνα με άλλες πηγές 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων), το οποίο θα περατωθεί το 2025, είναι ικανό να αλλάξει θεμελιωδώς την κυκλοφορία μεταξύ των σημαντικότερων θαλασσών του πλανήτη για λογαριασμό του παγκόσμιου εμπορίου.
———-
Όλες οι τελευταίες ειδήσεις στο site:
https://www.pentapostagma.gr/
https://www.facebook.com/pentapostagmagr
Tweets by pentapostagma
—————–
#ΤΟΥΡΚΙΑ
#ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
#ΚΙΝΑ
————–
-Videos animations, maps, used:
1)CaspianReport(https://www.youtube.com/watch?v=N1cniBuibok)
2)Gwader CPEC(https://www.youtube.com/watch?v=9scQihJJBlA)
3)VOA News(https://www.youtube.com/watch?v=sBoWuaxHv9k)